- Νέες εκδόσεις
- Υπό έκδοση
- Συγγραφείς
- Κατάλογος
- Βιβλία για παιδιά
- Εκπαιδευτική γωνιά
- Πανεπιστημιακά
- Νόμπελ λογοτεχνίας
- Εκδόσεις πολυμέσων
- Ψηφιακά βιβλία (ebooks)
- Προσφορές (63)
- Συλλεκτική επετειακή σειρά
Ανάπτυξη και μετάφραση – προσαρμογή εκπαιδευτικού και πολιτιστικού λογισμικού, καθώς και διάθεση του μεγαλύτερου καταλόγου εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ηλεκτρονικών εκδόσεων με χρησιμοποίηση πολυμεσικών τεχνολογιών σε CD-ROM, DVD-ROM, Audio-CD και Video-CD.
Δικτυακός τόπος και CD-ROM
Το εκπαιδευτικό λογισμικό Γεωλογία – Γεωγραφία Α΄-Β΄ Γυμνασίου αποτελείται από θεματικές ενότητες με μορφή μικρόκοσμων, προσομοιώσεων, εργαλείων και υπερμεσικών εφαρμογών, σε καθένα από τα οποία αντιστοιχούν διαφορετικά «εκπαιδευτικά σενάρια» που είναι συμβατά με το ΔΕΠΠΣ. Αυτά τα εκπαιδευτικά σενάρια βασίζονται τόσο στις δυνατότητες κάθε επιμέρους ενότητας λογισμικού, όσο και στην εννοιολογική ανάλυση του γνωστικού αντικειμένου που κάθε φορά μας ενδιαφέρει. Έτσι, με βάση ένα συγκεκριμένο σενάριο, μπορούμε να οργανώνουμε ποικίλες διαθεματικές δραστηριότητες οι οποίες και θα παρουσιάζονται με τη μορφή φύλλων εργασίας, ερωτήσεων αξιολόγησης και παιχνιδιών. Κάθε δραστηριότητα εξυπηρετεί συγκεκριμένους στόχους (γνώσης - κατανόησης, μεθόδου έρευνας, επίλυσης προβλημάτων) και ενσωματώνει τις προϋποθέσεις ή τους όρους οργανικής ένταξης στη διδακτική πράξη και στη σχολική ζωή.
Το λογισμικό μπορεί να καλύψει μεγάλο μέρος του ΑΠΣ της Γεωλογίας – Γεωγραφίας Α΄ & Β΄ Γυμνασίου (με διαθεματικές προεκτάσεις στην Πληροφορική, στα Μαθηματικά και στην Ιστορία), και σε συνδυασμό με τα άλλα παραδοσιακά μέσα, στοχεύει στο να:
Είναι εξ ολοκλήρου διαδικτυακό (παρέχεται από το δικτυακό τόπο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) και περιέχει τις παρακάτω πέντε ενότητες:
Επίσης, εκτός από το ανεξάρτητο εργαλείο κατασκευής χαρτών, αποτελείται από:
Επιπλέον, καθεμία από τις πέντε ενότητες συνοδεύεται από: 28 γλωσσάρια, βιογραφίες, πηγές, πολυμεσικούς χάρτες εννοιών και προτεινόμενες δραστηριότητες.
Τέλος το λογισμικό περιέχει οδηγίες χρήσης (οι οποίες ακολουθούν), οδηγίες παιδαγωγικής αξιοποίησης και πηγές (που περιέχονται στο λογισμικό, αλλά και το εκτενές εγχειρίδιο που το συνοδεύει στο φάκελο G07-DOC), προτείνοντας, έτσι, όχι μόνο ορισμένες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, τις οποίες μπορεί να λάβει υπόψη ο διδάσκων για να οικοδομήσει τη δική του διδακτική προσέγγιση, αλλά και συγκεκριμένες δραστηριότητες με ποικίλες μορφές. Μέσω των προτεινόμενων δραστηριοτήτων μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να πειραματιστούν και να δοκιμάσουν τις ιδέες τους. Σε κάθε περίπτωση, τους αναγνωρίζουμε το δικαίωμα στο «λάθος» και φροντίζουμε, ώστε να εξοικειωθούν τελικά με την επιστημονική σκέψη. Ο διδάσκων μπορεί να αξιοποιήσει το πρόγραμμα με ποικίλους τρόπους, για να διευκολύνεται και ο ίδιος και οι μαθητές.