ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | Εκδόσεις Καστανιώτη

Εκδόσεις πολυμέσων

Ανάπτυξη και μετάφραση – προσαρμογή εκπαιδευτικού και πολιτιστικού λογισμικού, καθώς και διάθεση του μεγαλύτερου καταλόγου εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ηλεκτρονικών εκδόσεων με χρησιμοποίηση πολυμεσικών τεχνολογιών σε CD-ROM, DVD-ROM, Audio-CD και Video-CD.

Πιστοποιήθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Χημεία Λυκείου (Chem-PA 2006)

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Λογισμικό και συνοδευτικά βιβλία για τον καθηγητή και το μαθητή

http://www.intracom-schools.gr/

Το Chem-PA 2006 είναι ένα δυναμικό λογισμικό πακέτο το οποίο περιέχει μια εκτεταμένη βάση πληροφοριών για τη χημεία (την ιστορία και τη συμβολή της στην καθημερινή ζωή), την τεχνολογία και άλλες φυσικές επιστήμες. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 56 ομάδες δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία της χημείας στην Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου, οι οποίες είναι ήδη ενταγμένες στο επίσημο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ). Παρέχει τη δυνατότητα χρήσης σε προσωπικό υπολογιστή ή σε διακομιστή τοπικού δικτύου, ώστε να γίνεται ταυτόχρονη χρήση από πολλούς μαθητές ή ομάδες μαθητών, με την ανάλογη βέβαια εγκατάσταση, παρουσιάζει προσομοιώσεις πειραμάτων και ιδιαίτερα του μικρόκοσμου, που δύσκολα αποδίδεται είτε με περιγραφή είτε με χρήση εικόνων, χρησιμοποιεί βάσεις δεδομένων για την άσκηση των μαθητών σε θέματα που καθορίζει ο καθηγητής, όπου ο κάθε μαθητής ή ομάδα μαθητών εργάζεται ταυτόχρονα και ανεξάρτητα η μία από την άλλη (σε δικτυακό περιβάλλον), ελέγχεται και καθοδηγείται από το λογισμικό κατά τη διάρκεια της εργασίας, ενώ στο τέλος εκτυπώνει την εργασία της. Ακόμη, περιέχει quiz πολλαπλής επιλογής, σταυρόλεξα κ.λπ., καθώς και ένα αρκετά ενδιαφέρον «επιστημονικό» χρονολόγιο/almanac, κατάλληλο για τους μαθητές όλων των βαθμίδων, αλλά και για τους διδάσκοντες.

Το λογισμικό αυτό αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο με το οποίο ο μαθητής θα κατανοήσει καλύτερα το «μάθημα», ενώ του δίνεται και η ευκαιρία να ερευνήσει, να συζητήσει και να λύσει τις προσωπικές του απορίες. Παράλληλα μπορεί να εξετάσει και άλλες πλευρές των χημικών φαινομένων. Για παράδειγμα, την επίδραση κάποιων από αυτά στην καθημερινή ζωή, τη λειτουργία των νόμων στα βιολογικά συστήματα, τα σύγχρονα οικολογικά προβλήματα, την ιστορία των ιδεών για τη φύση της ύλης και των μεταβολών της, τη ζωή και τη συμβολή των μεγάλων ανδρών και γυναικών στη διαμόρφωση της σύγχρονης αντίληψης για τον κόσμο που μας περιβάλλει.

Οι συνάδελφοι έχουν ασφαλώς τη δυνατότητα να μην ακολουθήσουν πλήρως την πορεία που προτείνεται στις δραστηριότητες, να θέσουν ερωτήσεις που θεωρούν ότι είναι πιο διαφωτιστικές και ενδιαφέρουσες ή να δημιουργήσουν άλλες δραστηριότητες και να τις εντάξουν, με τρόπο εύκολο, στη λειτουργία του λογισμικού. Το λογισμικό αυτό αποτελεί μια καλή βάση για έναν πολύ μεγάλο αριθμό δραστηριοτήτων οι οποίες προσαρμόζονται στο προσωπικό στιλ των συναδέλφων, αλλά και στις ανάγκες και αναζητήσεις των μαθητών τους.

Πιστοποιημένο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Το 2008, στο πλαίσιο του Γ΄ ΚΠΣ «Ολοκληρωμένη αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία» και μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας», το ΥΠεΠΘ / Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προμηθεύτηκε 15.000 άδειες χρήσης για τα δημόσια λύκεια για την κάλυψη της διδασκαλίας της χημείας.

Φωτογραφικό υλικό